Rullis Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 När jag skulle lägga in en bild i en avatar tävling,så kom det upp så här : mySQL query error: SELECT id, member_id, running_time, location FROM ibf_sessions WHERE id='f59130d585e91090b033f5a18b0dd5df' and ip_address='81.227.100.193' AND browser='Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)' mySQL error: Can't connect to MySQL server on 'localhost' (10061) mySQL error code: Date: Saturday 04th of September 2004 12:01:47 PM kan nån säga varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Det kom det upp för mig också nyss ,det är nån error Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Testa att uppdatera sidan när MySQL errorn kommer upp. Det borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Inte för mig, den segar som sjutton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Databasen som strulade.. /: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Oki, men det är borta nu väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 inte på mig för när jag gick in på forum kom det där fram !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Nu skall det fungera igen verkar det som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) Funkar för mig nu iaf.. Men det är värst vad ofta det krånglar här på fuska.se.. Finns det inget att göra åt det? Redigerat 4 September 2004 av YoTo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Nja inte så mycket att göra åt som det ligger till nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Det funkar nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Det var någonting med att man inte kunde koppla upp till MySQL som är kod till forumet. Och MySQL ligger i en localhost? Rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.