Gäst Liquid Silk Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Min Superhjälte va batman när jag var liten. Yeaaaah! :lol: Nu kanske era e typ Sonic eller nåt. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Min var faktiskt Rafael från Turtles.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 öum.... Link..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Min hjälte är och kommer alltid att vara mej själv :rolleyes: ne, nu skojja jag..:P jag kommer faktiskt inte ihåg vem som va min hjälte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag kommer faktiskt inte heller ihåg :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Bamse! Om han räknas förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 LEATHERFACE från motorsgs massakern!nerå.... sonic var väl kanske min förut och nu..nu är min hjälte kanske också leatherface och fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) Jag har för mig att min var Spindelmannen eller något sånt. Redigerat 4 September 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Jag har för mig att min var Spindelmannen eller något sån't. Honom hade jag oxå. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 Spider man...Såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 vet ej... gustaf kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 (redigerat) Note: glöm inte att tex. Bamse och Gustaf inte är superhjältar. Redigerat 4 September 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.