Kexx3 Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Vad är vakant,orca? Är det typ att du inte vet?Eller att du inte vill ha mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Kul att så många verkar gilla Pikmin 2... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Här är min lista 1: Det nya LoZ 2:Zelda:TWW 3:Dragon Ball Z: Budokai 4: Megaman X Command Mission 5:Animal Crossing 6:Advance Wars: Under Fire 7:Lord Of The Rings:The Third Age 8:Mortal Kombat:Deception 9:Final Fantasy: Chrystal Chronicles 10:Fire Emblem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 vakant betyder ledig azo jag menar att jag inte kan komma på fler spel jag skulle vilja ha så man kan säga att platserna 5-10 är "lediga" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 vakant betyder ledig azo jag menar att jag inte kan komma på fler spel jag skulle vilja ha så man kan säga att platserna 5-10 är "lediga" ok.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ha!det visste inte jag.back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (Wind fox @ 05/09-2004 18:32:08) du kan inte ha spelat metroid prime 2 det har inte kommit ut Den här tråden handlar om spel som man vill ha NÄR DOM KOMMIT UT! :lol: håller me zebbo_3 yrar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 f*n skriv nån! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Mycket onödigt dubbelinlägg... Och så skulle jag upskatta om ni använde punkter och komma tecken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 kanske dt :zzz: jag har inga problem att läsa :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ok jag läger till ett spel i min lista ANIMAL CROSSING!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jo dt flyger in som 5:a på min lista med dt verkar asgrymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg