Hoppa till innehåll

The Official Usa-election Thread!


Ytterman

Rekommendera inlägg

(Guggo @ 02/01-2005 16:37:28)
(0012 @ 02/01-2005 14:33:57)
(Guggo @ 02/01-2005 16:30:14)

Men vadå judar gör också dumma saker dem bombar hela phalestin.

men dom som bor i palestina bombar ju israel.....

Nej först anfaller israel irak sen får dem stryk så går dem till ett försvarslöst land och dödar phalestinerna och tar över landet.

men israel har ju inte tagit över palestina, de kämparför att få ett eget land -_-

Dem har ett eget land men bara för att deras land är fult kan dem väl inte anfalla phalestin.Och om dem inte har ett land dem behöver inte döda dem i phalestin.Det hände så för några hundra år sen att Turkiet hade ingen land dem tog över halva syrien.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 931
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

fn gav israel till judarna, men dom som bor i palestina tycker att de inte ska få bo där utan att de ska ha allt land, som är mer en de egentligen behöver (desutom är de bara öken där) så det är de som bor i palestina som anfaller det land som FN har gett dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fn gav israel till judarna, men dom som bor i palestina tycker att de inte ska få bo där utan att de ska ha allt land, som är mer en de egentligen behöver (desutom är de bara öken där) så det är de som bor i palestina som anfaller det land som FN har gett dem.

Nejjjjjj Phalestin hade inget med Israel och göra så vill Isreal ta över Phalestinerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att han mest är trött på att vi har den amrikaniserade pisse-synen på palestina och muslimerna. Att gilla Hitler kan ingen vetting person göra iaf.

 

Hitler var en idiot och mördare.

Bush är en idiot och mördare.

Nej.

Hitler var en idiot ej mördare(han vågade inte ens mörda sin pappa den fegisen).

Bush är ej idior ej mördare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 04/01-2005 14:35:52)

Jag tror att han mest är trött på att vi har den amrikaniserade pisse-synen på palestina och muslimerna. Att gilla Hitler kan ingen vetting person göra iaf.

 

Hitler var en idiot och mördare.

Bush är en idiot och mördare.

Nej.

Hitler var en idiot ej mördare(han vågade inte ens mörda sin pappa den fegisen).

Bush är ej idior ej mördare.

Hitler och hans regim dödade samanlagt över 10 miljoner folk. Även om han inte gjorde det personligen är han högts ansvarig.

Med tanke på att Bush har skickat in en armé (utan anledning) i två oskyldiga länder så skulle jag också klassa honom som mördare. (Även om han inte dödat någon personligen så är även han, liksom Hitler, högst ansvarig.)

 

Om man tittar på Bush uttalanden:

"Jag hoppas jag ses som anti-nazist och anti-semetist." - Så är man nog ganska så idiot utav sej.

 

Hitler kunde manipulera, men nog en idiot för det. Hans föräldrar var syskon, as a matter of fact.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...