NosH Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 ssbm lätt och mkdd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 Luigis mansion! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 5 September 2004 Rapport Dela Skrivet 5 September 2004 hmmmmm du nebbig kan du inte hjälpa MIG med luigis mansion? jag tycker att du borde köpa tecken förklaring längre ner! 1. Lm 2. mkdd 3. Ssbm 4. sfa 5. TloZ"ww2" tecken förklaring: 1. Luigis mansion 2. Mario kart dubble dach 3. Super smash bros melee 4. star fox adventure 5. the legend of Zelda "the wind waker 2" (Det nya som kommer ut)! -------------------------------du hinner nog få ihop pengar imellan åt!-------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (Zvampen @ 05/09-2004 19:27:50) ett plattforms spel i stil med rayman 3 >--->--->vexx the game<----<----< COOLT! tack så mycket, du är dn första som tycker dt ser coolt ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Det ser rätt coolt ut... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (redigerat) Den trailern använder samma font (teckensnitt) som Diablo II! Redigerat 6 September 2004 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 spännande kan du länka till diablo trailern så får jag se :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Hålle me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Jag tycker att jag ska köppa MKDD och SSBM!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 6 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Jag ska köppa ssbm och mkdd!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 dubbelposta inte redigera inlägg istället jo jag håller med dig både ssbm och mk:dd är prisvärda spel dt blir ännu roligare om du kör multiplayer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 (orca @ 06/09-2004 08:03:39) (Zvampen @ 05/09-2004 19:27:50) ett plattforms spel i stil med rayman 3 >--->--->vexx the game<----<----< COOLT! tack så mycket, du är dn första som tycker dt ser coolt ut ;) och jag är den andra då B) min förbättrade lista 1.The legends of Zelda 2 Starfox 2 3 Pkmn Coluseum 4 Metriod prime 2 5 Mario tennis 6 Paper mario/animal crossing lr båda två :P 7 Mario kart dubbel dash!! 8 Mario golf toadstool tour 9 Metal gaer solid the twin snake 10 Fire emblem som kommer komma ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg