Nermin_H Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Monsterna kommer inte ut ur korten det är bara hologram!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 (redigerat) Jag såg Yi-Gi-Oh på tv4, det verkade lite gammalt men bra =) Jag vill se flera för det var kul.De ända i den serien som är bra är tecknings tekniken.... <_< men det jö bara min åsikt.... :P Redigerat 12 September 2004 av BlueFox_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super vegetto Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 jag har sett alla men bara på tyska inte på svenska.. är det på tv4 vilken tid och dag är ddet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 ca 9 på söndagar... inte värt att vakna sååå tidigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 vakna gör man inte man slits ut ur sängen av de arktiska polar vindarna som blåser in genom fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Jag vaknar alltid av att lillebrorsan slår på sin tv på högsta volymen så jag har en slags väckning till sju, :blink: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 lyckat jag vaknar av vana kl. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Jag vaknar alltid av att lillebrorsan slår på sin tv på högsta volymen så jag har en slags väckning till sju, :blink: :P Stackars dig :blink: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 mmm att sova ända till 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Asså ja skulle inte vakna 7 för att se ett larvigt program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 jepp jätte bra såg ni idag när hnas kompis spöade may lr vad hon heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 jepp jätte bra såg ni idag när hnas kompis spöade may lr vad hon heter! vadå 7 det bötrjar 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.