Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 For honor! For glory!!! FORWARD MY BROTHERS!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 såg den idag den var mobbad lol monster kommer ut från kort mobbat ! vad ä då pkmn monster kommer ut från boll..ne så tycker jag inte men dom som tycker så säger jag det finns saker som ä töntigare vem bestämmer vad töntigt e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 akira e den enda bra Manga/Anime som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag gillar absolut inte Yu-gi-oh det är så tråkigt! jag tycker att 3x3eyes är den bästa manga serien! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 hahah!! nu har jag alla golgonkorten!! Ingen kan besegra mig!! (yu-gi ropar) Nej! Va? Vem försöker stoppa mig? Jag! Yu-Gi!! Jag ska bli mästare! Oh jag ska stoppa dig!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Nej så här:Yugi:Jag har exordia korten,go YU-GI-OH!! Pegasus:Hahahaha!!Einpeirldra master visa dig! Yugi:Nej trick master till attack använd ditt kort trick!! Pegasus:Alla ska tiita på mig jag ska ha uppmärksamhet ta mig i häcken med ditt exordia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Hahahahahahaha!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Garvar igäl mig!! :lol: Hahahahahahahahahahahahahahaha!! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Det är Nog Spammer gruppen som samlats >_____> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 0013: det beror på hur man ser det! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Nja... Dom var lite onödiga kanske... och jag fick en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.