Zvamp_master Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 ja ja men VAD ska jag göra?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 var har ni fastnat jag fastnade (innan jag sålde dt) på ett ställe där dt satt ett stort spöke och käkade och ett tips Zvamp: använd inte så många smilies och utropstecken dt blir så jobbigt att läsa dessutom ska ju smilies användas för att säga nånting t.ex. att jag är arg då gör jag en :angry: medans om jag är ledsen så gör jag en :( smilie slut på tips tja du skulle ju bara suga upp hans "paj" sedan så skulle du akta dig för eld bollarna och sedan så lägger han sig på borde så kan man börga suga!det är SÅÄNKEL! änkelt! såskulledu gå vidare till nästa rum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 hur vet du att den INTE e viktig? alla nycklar e viktiga på spelet Inte den genvägsnyckeln...Spelet är ett av de lättaste på GC... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 jag tyckte att dt var svårt alla tycker ju olika saker är svåra jag är inte precis prova allt killen så jag försökte resonera mig fram till en lösning.... vilket tydligen var helt fel metod :( men spelet var ändå inte så roligt oxå kunde man ju inte hoppa spelade mest vidare för att få höra/se resten av storyn vilket förstås är helt fel...man ska ju spela för att dt är kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 jag tyckte att dt var svårt alla tycker ju olika saker är svåra jag är inte precis prova allt killen så jag försökte resonera mig fram till en lösning.... vilket tydligen var helt fel metod :( men spelet var ändå inte så roligt oxå kunde man ju inte hoppa spelade mest vidare för att få höra/se resten av storyn vilket förstås är helt fel...man ska ju spela för att dt är kul! tja du har nog rätt........... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 tycker ingen det är roligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 (redigerat) DeTär utmärkt menenformigt Redigerat 7 September 2004 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 Hm... jag måste lära mig hur allt fungerar... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 DeTär utmärkt menenformigt Enformigt...nä nu du!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 hmmm jag vet inte riktig vad enformigt betyder.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Det är när man tycker att allt känns igen och det blir tråkigt. :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 Vilket inte stämmer på Luigis mansion... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg