Urbans filt Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Jag tycker att det är enformigt. spöke in och spöke ut..samma sak hela tiden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Bifoga inte bilder i onödan... Alla spöken är inte likadana... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 (redigerat) Förlåt ska inte göra det mer.iprincip är allaspöken likadana föresten mennade att det är samma sak: letta spöken hitta nyckel och vad finns där i det rummet : ett nytt spöke! Redigerat 9 September 2004 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 Nä, du ska ALDRIG mer säga att luigis mansion är enformigt... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 du missförståg där:jag tycker att LM är enformigt.jag menade bilden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 du missförståg där:jag tycker att LM är enformigt.jag menade bilden Det var bara ett skämt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 9 September 2004 Rapport Dela Skrivet 9 September 2004 ursäkta att jag trodde på det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg