Hoppa till innehåll

Zelda Oot

ouagadougo

Rekommendera inlägg

1.Hur kommer man öknen och vart finns den sista arbetaren som man ska rädda från Gerudo fortstress?

2.Vad använder man Mask of truth och de andra maskerna som man får efter att ha sålt alla masker?

3.Vart får man fler flaskor? Har hittat den med princess rutos letter i och en till (minns ej var). Men det ska finnas 4. Kan nån skriva vart man hittar alla.

det var nog allt jag undrade över för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

1. Efter att man räddat den sista arbetaren kan man komma ut i öknen

2. med Mask of Truth kan man tala med vissa stenar

3. det finns en flaska i kakariko village, man får den av en tjej efter att man hittat hennes höns

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.Han är där nånstans..han är ganska enkel att hitta,svårt att beskriva..

2.mask of truth använder till att prata med ögonstenarna.

3.1:flaskan får man på Lon Lon Ranch 2: Den med prinssesan rutos brev 3:När du har fångat alla höns 4:då ska du vara ute på hyrule field och skjuta speciella spöken(du måste rida på epona) fånga dom i en burk och ge dom till,en skum kille som köper spöken av en..precis när man kommer in i hyrule town..man ska fånga tio stycken och ge till honom(man ska få upp till 1000 poäng)..efter det får du burken... :D ...den har jag fått,skitsvårt att få den!

Redigerat av ZteelMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan du inte skriva typ: Gå först ut och sen in i dörren åt vänster. Gå sen upp och åt höger eller vart man nu ska gå. Kan du inte besrkiva vägen så, för jag har letat överallt.

Flaskan som man får av tjejen med hönsen. Hur kommer man förbi den här stora grinden till hönsen bakom Potion shop? (det som kommer att vara potion shop i framtiden)

Masker: Använder man dom andra maskerna till nåt särskilt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske skulle varit i N64 forumet? Eller har du det på ZCE?

jag tror nog det det finns ju collection edition heter det typ där det finns 4st zelda spel+ett demo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är oot vi pratar om och jag har spelet på GC. Jag har nämligen limited edition av wind waker.

Tack för all hjälp hittills! Det är bara en sak jag undrar nu:

Vart hittar man den sista arbetaren (chefen alltså) i Gerudo Fort? Väldigt tacksam för vägbeskrivning...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...