Gäst henke37 Skrivet 10 September 2004 Rapport Skrivet 10 September 2004 helium + tuggumi det efter kommat var ett annat tips kaka+mat Man kommer aldrig in i hans kök. Citera
incognito Skrivet 10 September 2004 Rapport Skrivet 10 September 2004 Äääh, det var såå länge sen jag spelade MI3. Men om du behöver hjälp med något av dom tre första MI-spelen så kan du skicka PM för jag kan dom utantill och baklänges. Citera
tutten Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Skrivet 11 September 2004 hallå hur fasen ska man lyckas ta en handduk från cabana boy och kunna snärta honom de är ju bara för medlemmar och kommer man någonsin kunna slå haggis i pinn-kastning???????? Citera
Gäst henke37 Skrivet 11 September 2004 Rapport Skrivet 11 September 2004 visa honom ett medlems kort så kan du ta handdukarna För att slå haggis måste du fuska i tävlingen. Det finns gummiträd... Citera
tutten Skrivet 11 September 2004 Författare Rapport Skrivet 11 September 2004 jaha men några medlemskort har inte jag sett nånstans och jag har finkammat allt utom skeppet och fortet... då måste man laga båten med ....? och laga bron med ...? och hugga ner gummiträden med ....? Citera
Gäst henke37 Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 (redigerat) Rom duger som sprängemne, för att hugga ner trädet. Du lagar aldrig bron. Du behöver klister och en kakformad gummi plugg för att fixa båten. Prova Blondbeards kakor. Maskarna är hungriga. Ge dem mat. Redigerat 12 September 2004 av henke37 Citera
tutten Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Skrivet 12 September 2004 ¿¿¿¿ hur ska man få rom till gummiträdet då man kan ju inte ha det i muggen som palido ska ha dye vat i, antar att man ska tända på rommen med glödande ember... hur många drinkar vill palido ha? hur många som helst innan han vänder sig va? Citera
Gäst henke37 Skrivet 12 September 2004 Rapport Skrivet 12 September 2004 Romen finns i tunnan vid stolt stötningen. Man ska måla pladio för att han ska vända sig. Kenny kan hjälpa dig. Färgen finns til höger om honom. Citera
tutten Skrivet 20 September 2004 Författare Rapport Skrivet 20 September 2004 tja hur får man rommen till gummiträdet så man kan spränga det? och hur ska man förnedra honom på frisörsalongen???? Citera
Gäst henke37 Skrivet 21 September 2004 Rapport Skrivet 21 September 2004 Såga av ena benet på sågbocken med en brödkniv för att få romen dit den ska vara. För att få bort kapten i frisörs salongen måste du orsaka att han har en allvarlig hår sjukdom. Var kniven är kan ni nog lista ut själva.(Bröd=mat) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.