KaramellKing Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 klickade här och där och fick 110 ganska svårt för att det är engelska också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 det finns inga IQ test som definitivt kan fastställa din IQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Fick 100 gjorde hälften seriöst, resten klickade jag bara på nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Fick 106, fast fattande inte vissa frågor. Så ja gissade ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 fick 97 <_< men jag e inte så bra på engelska så jag fatta typ inget ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Man kan inte se detta som ett IQ test som kommer funka. För det första så är det på engelska vilket höjer IQ-nivån på detta test ganska mycket, som jag inte tror test-skaparen hade tänkt på. För det andra så kan man inte fastställa en IQ-nivå med ett internet test , som redan sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Man kan inte se detta som ett IQ test som kommer funka. För det första så är det på engelska vilket höjer IQ-nivån på detta test ganska mycket, som jag inte tror test-skaparen hade tänkt på. För det andra så kan man inte fastställa en IQ-nivå med ett internet test , som redan sagt. Det är ju en engelsk sida, så inte så konstigt om IQ-testet är på engelska. Fast de sant att man inte kan mäta sin IQ på ett internet test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Man kan inte se detta som ett IQ test som kommer funka. För det första så är det på engelska vilket höjer IQ-nivån på detta test ganska mycket, som jag inte tror test-skaparen hade tänkt på. För det andra så kan man inte fastställa en IQ-nivå med ett internet test , som redan sagt. Det är ju en engelsk sida, så inte så konstigt om IQ-testet är på engelska. Fast de sant att man inte kan mäta sin IQ på ett internet test. Menade att den som gjorde testet har ansett att bara de som har engelska som modersmål eller kan det flytande ska anta sig testet. Blir konstigt om en Svensk gör testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 110 :P Fattade dom flesta frågorna men inte dom med "hexagon" osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 136 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Jag fick 125 IQ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.