<X!NG> Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 man kan bara få det på crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 vad är mystery gift och eon mail! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 vad är mystery gift och eon mail! var tittar man där man fårr eon mail om man nu fått det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 När man startar spelet så ska man inte ta Contuniue utan Mystery gift. (Man får det av en tjej i Goldenrod city Marknaden) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 När man startar spelet så ska man inte ta Contuniue utan Mystery gift. (Man får det av en tjej i Goldenrod city Marknaden) ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inflames Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 idag så testade jag och min kompis det och vi fattade NADA :evil: så nu undrar jag hur använder jag mystery gift Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 du får mystery gift av en tjej på 5:te våningen i mart:en i goldenrod city. spara och stäng av gameboyen. sätt på dom gen och stället för att välja continue i början så väljer ni mystery gift. lägg gameboyen med lasergrejerna mot varandra på ett avstånd på ca. 5 cm på en plan yta och tryck på A. nu kommer det upp ett meddelande där det står att din spelare har fått t.ex. eon mail av spelaren i det andra spelet. för att kunna använda mystery gift krävs: två G/S/C spel med mystery gift och två gameboy color. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 ja har samma problem som inflames å vi två jag å min polare alltså har ett game boy advance å advance sp å kan man ej ha link som e en sladd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 nej. man behöver lasergrejen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 Ok :( men de e ju ett color spel finns laser till det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2006 vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg