JePPe9 Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 (redigerat) Tibia står du i en 2-D värld och står stilla om du inte går. Inga emotes utan hur mycket skada du gör visas bara på en liten mätare. :S Tycker RS är roligare efter som att det enligt min åsikt håller längre. +1 Och Daedra jag körde faktiskt i typ en månad för att se om det var roligt eller inte och jag tyckte det SÖG Redigerat 26 Augusti 2010 av JePPe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Tibia står du i en 2-D värld och står stilla om du inte går. Inga emotes utan hur mycket skada du gör visas bara på en liten mätare. :S Tycker RS är roligare efter som att det enligt min åsikt håller längre. +1 Och Daedra jag körde faktiskt i typ en månad för att se om det var roligt eller inte och jag tyckte det SÖG Mer än jag som redan märkt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Bara ungar som tycker Tibia suger. Dock så är jag 96:a men min hjärna är lite som en vuxen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 (redigerat) Bara ungar som tycker Tibia suger. Dock så är jag 96:a men min hjärna är lite som en vuxen ^^ Ha ha ha.... ha? Nämen wtf? Tibia och Runescape är bara ett jäkla spel, vem som helst har olika spelsmak. F*n, jag gillar själv RS och själv går jag inte runt och säger " ööh tibia sugger så hårt sämsta spellet!!!!!111 ", " RUNESKAPE SUGER HÅRT !!!!!111 " Jag har bara sagt att Tibia har kasst grafik japp, men den har kanske skön spelkänsla, vettefan jag bryr mig inte. Redigerat 28 Augusti 2010 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 (redigerat) Kan man verkligen säga att någondera är "bäst" när de ger en illamående efter 15 minuter? Redigerat 27 Augusti 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Bara ungar som tycker Tibia suger. Dock så är jag 96:a men min hjärna är lite som en vuxen ^^ Ha ha ha.... ha? Nämen wtf? Tibia och Runescape är bara ett jäkla spel, vem som helst har olika spelsmak. F*n, jag gillar själv RS* och själv går jag inte runt och säger " ööh tibia sugger så hårt sämsta spellet!!!!!111 ", " RUNESKAPE SUGER HÅRT !!!!!111 " Jag har bara sagt att Tibia har kasst grafik japp, men den har kanske skön spelkänsla, vettefan jag bryr mig inte. Sa jag att jag gick runt och sa det? :) Hatar ungar som skriker, leker farliga och är skit kaxiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Bara ungar som tycker Tibia suger. Dock så är jag 96:a men min hjärna är lite som en vuxen ^^lol, det är bara ungar som spelar Tibia överhuvudtaget, skitspel är vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 http://i36.tinypic.com/260wke8.png Ze gods have spoken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Tibia kan man knappt göra ett skit. Jo! Tyst med dig nu, Tibia krossar Runescape. Runescape är så jävla enformigt. Man kan ju lvla lika snabbt på alla slags djur och monster. Jag nötade Runescape förut. De van som fan :o Har dom ändrat det dom senaste 2 veckorna lr?? För så har det aldrig varit innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Man levlar beroende på hur mycket skada man gör på olika monstren, inte på vilka monster det är, och det är ju förståeligt. Om du slår en person i huvudet så blir du lika mycket starkare än om du nu t.ex. svingar ett bronssvärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 RS lätt! (runesape) <b> Det är så bra juh! XD </b> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PANIk Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Runescape Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.