diablofire Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 ja tycker iaf att ps2/1 är skön och gamecubes är rätt skön me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 sorry för dubbel men glömmde läsa ... ja är 12 om du undrar de står på min sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 lite kritik jag gillar inte gc kontrollerna för att knapparna sitter på konstiga ställen och dom är ju inte ens samma storlek. Nu ska ni inte tro att jag är en GC hatare för jag tycker att GC har några riktigt vassa spel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 mm ssbm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 lite kritik jag gillar inte gc kontrollerna för att knapparna sitter på konstiga ställen och dom är ju inte ens samma storlek. Nu ska ni inte tro att jag är en GC hatare för jag tycker att GC har några riktigt vassa spel ;) Jo men när man vänjt sig är det såå himmla goa knappar..Men däremot PS1/2 även om man vänjer sig är dom inte i närheten av liga sköna som xbox och GC :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 sorry för dubbel men glömmde läsa ... ja är 12 om du undrar de står på min sida Jag e oxo 12 o tycker den t.o.m e för liten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 12 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 ok tycker jag nog me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 tycker så här: xbox: dom stora är skönast och knapparna sitter okej lite störande att man inte riktigt når start-knappen GC: sköna kontroller knapparna sitter perfekt, dock stör jag mig lite på dna lilla gula spaken, man tappar lätt greppet, som tur var anväönds dn mest för att ändra kameran. ps2/1: sony är bra på så mycket bra på att göra kameror, skärmar och mycket annat men deras ps kontroller får man ont i händerna av, ingen ergonomi alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 tycker så här: xbox: dom stora är skönast och knapparna sitter okej lite störande att man inte riktigt når start-knappen GC: sköna kontroller knapparna sitter perfekt, dock stör jag mig lite på dna lilla gula spaken, man tappar lätt greppet, som tur var anväönds dn mest för att ändra kameran. ps2/1: sony är bra på så mycket bra på att göra kameror, skärmar och mycket annat men deras ps kontroller får man ont i händerna av, ingen ergonomi alls. Denna killen har nästan rätt i allt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg