Nomatic Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Just nu så tycker jag inte om Gymnastik. Hoppa bock och sånt tjafs. Ganska värdelöst tycker jag ;) håller med . testade en gång höll f*n på att bryta benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 min tråkigaste är gymnastik me den där bocken !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Just nu så tycker jag inte om Gymnastik. Hoppa bock och sånt tjafs. Ganska värdelöst tycker jag ;) Gymnastik sportar man då.jag gillar inte Judo och Bandy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Höjdhopp är tråkigast (ingen sport). Tråkigaste sporten är nog fotboll.. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Höjdhopp är tråkigast (ingen sport). Tråkigaste sporten är nog fotboll.. :zzz: Tråkigaste sporten fotboll :wacko: knappast fotboll är ju kul. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker sämst om ridning kanske. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 fotboll äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 Orientering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Dans måste nog f*n vara det mesta tråkiga som finns inplanerat på gympaschemat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 Löptest är det Tårkigaste på gympatimmen. Tätt följt av simmning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 (Steezy @ 07/10-2004 09:45:31) Höjdhopp är tråkigast (ingen sport). Tråkigaste sporten är nog fotboll.. :zzz: Tråkigaste sporten fotboll :wacko: knappast fotboll är ju kul. Men jag vet inte riktigt vad jag tycker sämst om ridning kanske. :lol: Ridning är tråkigast ja, hehe, hade glömt det :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 badmington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eve_95 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag älskar gymnastik ag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.