Dr Eggman Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Bästa gubben: Bowser Sämsta: Jigglypuff ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Bowser blir nog mitt svar... Han är seeeeeeeeeg.... Dem bästa är ju: Fox och Falco(rikticgt kvicka båda två), Link, Samus m.f.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 :evil: Lätt marth!!!!! :evil: :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jigilpuff är klart sämst :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan007 Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Bra sagt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Håller med dej del vis hon är rätt bra med sin rolluot annars suger hon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Det beror på vad man menar med sämst! Flera av karaktärerna som klassas som dåliga i vanliga versus matcher behöver inte nödvändigtvis vara det i de uppdrag som finns i spelet. Jag klarade eventmatch 50 med Ice Climbers som jag såg någon tyckte var den sämsta karaktären. Ärligt talat, finns det verkligen någon gubbe som är sämre än den ena. Alla har sina egna styrkor och svagheter men en gubbe kan inte vara bäst på allt enligt min mening. Men om man nu är tvungen att välja får jag väll säga att alla gubbar i sånna fall är lika dåliga. /Tyrael Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg