0013 Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 typ... Jag gillar Techno, R&B och Hiphop också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 dom dåligaste sorterna...<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Håller me Herr.Kaio :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Det finns faktiskt bra Techno.. Det finns mycket bra trance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Nu har jag fastnat för Fear of the Dark :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Den e verkligen bra!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Fear Of The Dark ? Jag älskar fiol spelet i början och resten av musiken . Men dem sjunger som ***** . Jag har ingen särskild favoritlåt alltså, det finns hur bra låtar som helst, går ju inte att ha nån favvis . Men jag kan ju rada upp nåra . Avril Lavigne - Happy Ending Avril Lavigne - Freak Out Avril Lavigne How Does It Feel Metallica - Fade To Black Groove Coverage - God Is A Girl Blink 182 - I Miss You Black Sabbath - Sabbath Bloody Sabbath Kid Rock - Picture Sen finns det ju tusen till, men dem är det minimala sneppet mindre bra som dem . Annars så betyder musik för mej .. Livet, utan musik, inget liv . Måste alltid lyssna på musik . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 dom dåligaste sorterna...<_< Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Rock e den bästa musik sorten som finns!! håller med dig.fast jag kan inte säga att skit nu-metal band som good charlotte ,linking park,limp bizkit och flera är bra för dom suger anus. men rock är inte bara den bästa det är även det som går att lyssna på för allt annat suger ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Toxic avenger- det heter new- metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Nej det heter Nu Metal. Till o med i USA gör det d. Jag var lite överraskad i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Good charlotte e punk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.