Shadow of Darkness Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Mein herz brennt äger nog lätt av alla Rammstein låtar. Kul att det är så många som gillar dom XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 joo men man kan ju rabbla upp hur många låtar som helst för typ alla e bra hra bara skivorna Live aus berlin o Mutter så ja har inte hört så många men dom bästa finns på dom skivorna ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zong_zui Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 just mein hertz brennt e ju grymmt bra osså... lyssnar på den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 hmm.. jag ångrar mig tror jag ;) mina favoriter är: Mein Hearz Brennt, Links 2, 3, 4, Sonne, Mutter, Adios. Hmmmm... sen har jag några (alla) andra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jag har inte hört så många av deras låtar, men America är bra. (nån mer kommer jag inte ihåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Stavas fortfarande me K.. Fast den låten e bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 7 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Ja, nu när jag fått Reise, reise så har jag ju fått nya favoriter :) Och mina favoriter från nya är nog Reise, reise, Los, Amerika, Moskau, Morgenstern, Ohne Dich och Amour. Dom är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adrenaline X Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 ska köpa reise reise snart (så fort pengarna kommer) min kompis har den så ja har hört låtarna Amerika e jävligt bra Mein Tiel o Los e också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 :D låter lite roliga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Das alte lied... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Amerika (den låter som någon mysko verison av the sounds "we dont live in Amerika" och något annat mysko!!!!!) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Den heter "Living in America".. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.