Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ja e inte så känd... fast ja va här sen fuskarna fast la av o kom tibaks... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Ozoon är ju också en medlemm som har varit här länge! Dig minns jag gott och väl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Den kändaste är nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 enligt vem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Den kändaste är nebbig Nebbig who? :lol: Seriöst är den här debatten bara korkad. Det har inte varit någon riktig debatt. Jag bryr mig inte om vem som är "känd" och vem som inte är det. Jag tror att de flesta inte bryr sig om det heller. Jag vet bara vilka de som skriver ofta i Allmänt, Fuska.se, Sport & X-box är. Inte de som bara skriver i GC, N64, PS2 osv. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Den kändaste är nebbig Den dagen... <_< Max99:Go morron på dig då <_< Kolla ett par sidor bak så ser du att jkag skrev att alla kan gör avarsnin topp 5 lista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 förlåt mig då mister "jag-har-redan-skrivit-det" <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (# 21 @ 02/10-2004 17:39:00) Den kändaste är nebbig Nebbig who? :lol: Seriöst är den här debatten bara korkad. Det har inte varit någon riktig debatt. Jag bryr mig inte om vem som är "känd" och vem som inte är det. Jag tror att de flesta inte bryr sig om det heller. Jag vet bara vilka de som skriver ofta i Allmänt, Fuska.se, Sport & X-box är. Inte de som bara skriver i GC, N64, PS2 osv. ;) och föär att vara "känd" måste man skriva seriöst i alla forumen annars är man bara känd i ett lr två forum inte på hela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 (shacti @ 02/10-2004 18:13:55) (# 21 @ 02/10-2004 17:39:00) Den kändaste är nebbig Nebbig who? :lol: Seriöst är den här debatten bara korkad. Det har inte varit någon riktig debatt. Jag bryr mig inte om vem som är "känd" och vem som inte är det. Jag tror att de flesta inte bryr sig om det heller. Jag vet bara vilka de som skriver ofta i Allmänt, Fuska.se, Sport & X-box är. Inte de som bara skriver i GC, N64, PS2 osv. ;) och föär att vara "känd" måste man skriva seriöst i alla forumen annars är man bara känd i ett lr två forum inte på hela Nu har ju inte alla användare alla konsoller så det är lite svårt att skriva seriöst i alla forum. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jag skriver seriöst i alla forum (inte så mycket i xbox och ps2) man kan ju köra hos kompisar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Den kändaste av alla i forum.fuska.se e ju admin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ja det e ju självklart.. han skapade ju fuska.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg