Gäst Spirtual Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 rally, musik programet på p3 gjorde parodier på nya låtar då det fanns... dom låtarna är roliga, eller tampong tomtarna Mm, de är roliga(farsan har typ alla skivor med rally). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Hey Allah e skitdålig på apelsin.nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (redigerat) Galenskaparna och Aftershaves låtar e kul tycker jag! Redigerat 23 Mars 2005 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 krystal du menar kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Adam Sandler gör såna där "komiska" låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Onkel konkel är rätt så rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 50cent PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Den är väl inte rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 rally, musik programet på p3 gjorde parodier på nya låtar då det fanns... dom låtarna är roliga, eller tampong tomtarna en länk till non sida der man kan ladda ner tampong tomtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 BIZZI: Jag vet, jag råkade få till ett L för mycket men jag har ändrat det! :) (föresten heter Selene nu inte Krystal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 DLK-Skattefriadunken Är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 rally, musik programet på p3 gjorde parodier på nya låtar då det fanns... dom låtarna är roliga, eller tampong tomtarna här kan du ladda ner tampong tomtarna Jag tycker Hettarna äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.