_Shadow_ Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 :huh: :huh: Hur kalar man dom när dom har gått ihop igentligen. Jag har slgit på dom minst hundra tusen gånger men dom dör inte det är helt omöjligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 :huh: :huh: Hur kalar man dom när dom har gått ihop igentligen. Jag har slgit på dom minst hundra tusen gånger men dom dör inte det är helt omöjligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :huh: :huh: vilket spel??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 mm undrar jag me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 (redigerat) man ska ta spegel skölden på deras strålar! förlåt fel spel och forum! Redigerat 12 September 2004 av Zvamp_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 tror det är kanske Zelda Ocarina of time (N64) (gC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Det är Orcarina of Time... Fel forum alltså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 asså, hallå, det behöver väl inte vara fel forum. Om man tar en titt på Zelda Oracle of Ages och Seasons, så finns där också ett par fina Konume och Kotake i slutet, häxorna alltså. De går samman och blir en Twinrova, så alltså behöver det inte alls vara fel forum. Vad du ska göra när de gått ihop är att slå dem tills de stelnar till en sekund. Då skjuter du scent seeds, så många du kan, tills hon vaknar till och flyttar dig till ett annat rum. Bara fortsätt slå och skjuta scent seeds så fixar det snart sig. Ps. det funkar med andra seeds också, det är bara det att scent seedsen är bättre i längden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg