Cribba Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 När jag går in och ändrar i filen så att jag blir odödlig så fungerar det precis som det står, men senare i spelet när jag blir stucken och förgiftad av tjejen så försvinner odödligheten. Varför???? Vore tacksam om någon kunde svara. Maila gärna mig med svar. [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thor Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Det är väl nån bug i spelat eller har spelföretaget gjort så man inte ska va odödlig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 sjukt...men som thor säger tror inte jag att det är...har du prövat att spara och sen göra om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 rensat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lisalutt Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag förstår inte hur man ska göra när man ska bli odödlig och segla snabbare och sånt. Jag hittar inte mapparna! Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.