Zerp Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Nån som känner igen det här japanska gothic/rock bandet från japan? :gitarr: ...Antagligen inte, men ni kan lyssna på en av deras låtar på den här sidan: Project J Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 (redigerat) Waaaaaaaaaaaah!!!!!! Jag tror inte mina ögon! Du känner tilll Dir En Grey!!! Jag läste om dem i Manga Mania och blev nyfiken på dem. Men jag har aldrig hört deras musik! Ska gå in och lyssna omgående. Nu har jag lyssnat. Deras klädstil var ju utan tvekan gothic, men låten var det inte. Gillade inte sångarens röst. Sen är det ju detta med japanska språket. Är lite ovan... Redigerat 14 September 2004 av Rumiko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 14 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Nehe, ja får väl vänta på nån annan som gillar dom då.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Skulle gärna vilja höra hur dom låter, men jag vet inte vart jag ska gå för att höra på en av deras låtar hittade bara massa fakta :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Nehe, ja får väl vänta på nån annan som gillar dom då.. <_< Är du sur på mig nu för att jag inte råkade gilla deras låt? Jag väljer väl inte vilken musik jag ska tycka om, heller. Gör du det kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 15 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 @Krystal Gå längst ner på sidan, där ser du en link.Högerklicka på den och tryck spara fil som(Typ) @Rumiko Uhmm...Min brorsa presentera mig för d här bandet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 @Krystal Gå längst ner på sidan, där ser du en link.Högerklicka på den och tryck spara fil som(Typ) @Rumiko Uhmm...Min brorsa presentera mig för d här bandet.... Det var väl inte svar på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 16 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Din fråga var förvirrande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Varför tjafsar ni om det för.... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 17 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Onödigt! föresten du Zerp du verkar lyssna på bra musik vad lyssnar du på mer??? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 Jag har en låt med dom på datorn. Den är riktigt bra...! :) ända tills de börjar sjunga :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.