Gäst alan.shalaji Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Hur blir man moderator? :huh: Måste ma va vän med Admin eller ska man bara skriva mycket? :kung: För några månader sen var chiuaua eller vad hennes forum namn är en helt vanlig medlem men sen blev hon plötsligt en moderator. :blink: Kan nån svara? Snälla? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 September 2004 Rapport Dela Skrivet 14 September 2004 Sköter man sej, har "kvalité" på sina inlägg och är mogen så tror jag admin kanske frågar om man vill bli moderator.. det är nog ett plus om man känner admin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 det är nog ett plus om man känner admin..Kan tillägga att jag inte känner någon moderator IRL. Men visst kan det vara en fördel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Och att tiga om det miskar ens chanser till 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 15 September 2004 Rapport Dela Skrivet 15 September 2004 Och inte ha några varningar.. tror jag XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.