Ozoon Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 det är lättare att döda emerald, men det går inte fort, KOTR hela tiden och final attack med phoenix på redXIII Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 final attack på alla synd att inte master summon funkar med den annars hade man kunnat döda dom lätt ju vill gärna att dom funkar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hehe... men då kanske det skulle bli för lätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 mmm kanske det men jag känner en person som har klarat alla 3 utan materia hur i h*lvete han klara det vet jag inte men han skicka över en redovisning på hur han gjorde jag ska lägga in den på www.ffuniverse.nu nån gång när jag har provat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 okej det lät ju lätt...eller inte men kommer ff VII 2 ? eller är det något som ni diskuterar skulle ju va as tufft om det kom ff VII är ju typ det roligaste FF spelet hitils Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 mmm kanske det men jag känner en person som har klarat alla 3 utan materia hur i h*lvete han klara det vet jag inte men han skicka över en redovisning på hur han gjorde jag ska lägga in den på www.ffuniverse.nu nån gång när jag har provat det nej nu!? kan han kan jag.. ska se till att genomföra detta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 hehe lycka till jag har hållt på i ett halvår minst utan att klara ruby weapon ens Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 det ska jag! och tack för uppmuntran! ska köra med buster sword på cloud också bara därför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jag vill gärna se dig klara det med buster sword på cloud men har du tänkt på att svärdet är bredare än honom??? fattar inte hur han kan orka lyfta det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 kan någon hjälpa mej med ff 7?! ´jag vet inte va jag ska göra när aeris möter en i midgar?! (jag har sovit i hennes hus.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 Luuuuuuuuuungt bland dom bästa spelen i världen! :D Jag älskar historierna i alla spelen! Mitt favorit spel av dom är Final Fantasy VIII :cool: älskar verkligen det spelet! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Har bara spelat FFVIII men älskar det, har aldrig tidigare spelat ett bättre spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg