Hoppa till innehåll

Final Fantasy


epaaj
 Dela

Rekommendera inlägg

ehh det bryr jag mig inte om jag vet var alla finns men jag höll på att glömma siren första gången men jag tog den innan jag döda elvoret som tur var annars är det ju inga problem ska ju snart skaffa alla til rätt consoll har hittat en kompis som ska sälja dom varför vet jag inte men han säger att han inte gillar dom då måste han ju vara sjuk i huvet om han inte gillar FF

kanske inte riktift frisk... men jag vet ju också var alla finns men första gågnen man spelar det så springer man ju inte omkring och drawar från alla bossar man möter... du.. hur får man eden?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

för det första måste man skaffa ragnarok sen ska man möta bahamut sen ska man tillbaka till ragnarok sen landa igen sen finns det ett hål i marken som man ska ner i och ta sig till sluttet men jag varnar det finns många fiender som är svåra och bry dig inte om att sätta på diablos enc-none för det hjälper inte men det blir svårare ju längre ner man kommer sen ska man sätta på sirens move-find tror jag den heter sen sparar man och möter ultima weapon spelets nästsvåraste boss och drawar eden från dig sen måste man döda den det är inte så svårt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nee den var inte så svår skaffa bara final attack till alla gubbar så klarar du det om du sätter phonix på den med sen är det bara KOTR hela tiden det är bra om dom har mime med men om nån får limit så mima den dom kan vara bättre

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...