Juppy Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 hmm har fest mig vid 9an bäst gillar stillen på det bäst och den har den lättaste storyn att förstå! fattar ingentig av varken 10:an eller 7:an dom e roliga fast skumma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 hmm har fest mig vid 9an bäst gillar stillen på det bäst och den har den lättaste storyn att förstå! fattar ingentig av varken 10:an eller 7:an dom e roliga fast skumma! Jo de är lite förvirrande. 9:an är väldigt enkel och ett av de bästa FF-spelen enligt mig. Mitt favorit FF är 7:an. Tror min teori om att det mna spelar först i serien är det man gillar bäst håller till nästan 90%. Har jag fel om jag säger att du spelade 9:an först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag spelade 9:an först och jag fastnade direkt! Jag har varvat spelet 5 gånger, men det är lika roligt varje gång! Jag har oxå 8:an, men det tycker jag är sämre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag har bara klarat X. Det är det bästa rollspelet jag spelat! Fast sjuan spelade 20 timmar på, för ungefär en månad sedan och fastnade fort som f*n. Det verkar hur kul som hellst, men var tvungen att lämna till baks playstation konsollen till min kompis...hoppas jag får låna den snart igen och fortsätta på ffVII! X2 spelade jag några timmar på men det verkade så j*vla löjligt. Hade square sett för mycket på charlies änglar? Det verkade i alla fall inte vara ett spel för mig och min kompis rekomenderade inte ens att jag skulle fortsätta eftersom han inte gillade det över huvud taget. Så fort jag spelat 7:an ska jag fortsätta på 8:an...Jag började spela RPG först i höstas, därför har jag inte hunnit med så många legendariska spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 hmm har fest mig vid 9an bäst gillar stillen på det bäst och den har den lättaste storyn att förstå! fattar ingentig av varken 10:an eller 7:an dom e roliga fast skumma! Jaaa jag tror du har rätt.. jag spela faktiskt VIII först å d e ju mitt favvo av dom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 4 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2005 Jag tror att jag håller på att få en ny favorit faktiskt. 7:an är ruggigt bra och kanske till och med snäppet vassare än X...Men det kan jag inte säga förrens jag klarat spelet...Har i alla fall fixat ett Playstation (igår) och började om helt på 7:an för att inte tappa bort mig och för att kunna vara mer inne i spelet...Varför sitter jag vid datorn för?...Hade göttans för nu sätter jag mig å lirar Final fantasy 7 igen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 7:an tycker jag är bäst, bäst handling m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jo de är lite förvirrande. 9:an är väldigt enkel och ett av de bästa FF-spelen enligt mig. Mitt favorit FF är 7:an. Tror min teori om att det mna spelar först i serien är det man gillar bäst håller till nästan 90%. Har jag fel om jag säger att du spelade 9:an först? <{POST_SNAPBACK}> Ja det har du faktiskt jag spelade 8:an först men jag tycker det e ett av dom sämre spelen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg