Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Vi hade inte heller någon tyst minut, det var väldigt elakt att inte ha det :angry: Känns som om vi inte bryr oss... vissa ha t.o.m sagt att inte hålla en tyst minut i en såndär teror dåd äroacceptabel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Förresten står det på trådens namn att skolan "sprängdes", det gjorde den väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Förresten står det på trådens namn att skolan "sprängdes", det gjorde den väl inte? ur en viss perspektiv så sprängdes några ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MINI_LINK Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 stakars dom..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 vi hade ´5 minuters tyst minut.asså terroristerna hade planerat alt gömt en massa vapen under golvet.stackars barnen och föräldrarna som gråter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 (goku_ssj @ 16/09-2004 13:20:48) Vi hade ingen tyst minut. j*vla skola vi har, tyst minut för Anna Lindh och WTC men ingen för Ryssland. Nähä. ingen? hadde ni inte tid eller? förresten så tror jag inte att man använder fula ord som moderator! För tusan en ynka minut borde dom kunna unna ryssland och barnen minst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 vår skola hade inte heller nån tror jag iallafall jag kommer inte ihåg nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 MM,hela europa hade en tyst minut igår klockan 12.00 Vår klass hade ingen tyst minut kl 12 för då äter vi mat!!! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viewtiful_Joe Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 har aldrig hafft tyst minut vet inte varför....jo vi hadde när vår förra gympa lärare dog han skulle gå in i ett brinande ställe i norrköping....han dog första dagen han fick ett riktigt uppdrag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 jag tycker synd! tänk om det hände till vår skola!!!!!!hur skulle det då kännas! tänk lite! :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Sorgligt :( Men varför skulle han gå in i ett brinnande ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Jag hörde att några terorister jagades och när de blev fångade blev de dödade och att hjärnan bakom terordådet har fångats (hörde det för länge sen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.