Gäst Zero_Tolerance Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Var får man tag i yu-gi-oh korten? här i finland har jag inte sett en ända nickel av den. om du vet var den finns så säg det för mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 bor du oxå i finland? jag har inte heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 om ni har en affär som heter Toys så kanske ni kan kolla där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WaaAAatiz Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 fattar inte att man kan samla som pokemon och sånt skit... aja bara min åsikt.. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
La Bestia.WATER Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 fattar inte att man kan samla som pokemon och sånt skit... aja bara min åsikt.. :evil: yu-gi-oh e kul och spela ifall du har någon att spela imot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Jag är bäst på skolan. Och jag går bara i 4:an..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Han som är bäst på vår skola går i min klass. Alltså i 3:an. :rolleyes: Han har exodia. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 hela exodia eller :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Nej. En falsk. :P P.S. Thailändsk Exodia D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 fattar inte att man kan samla som pokemon och sånt skit... aja bara min åsikt.. :evil: det är helt onödigt att samla på såna kort :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 men min polare har hela xodia och är den så himmla bra för om man lägger ihop delarna så blir det inte så himmla mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 finns dom kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.