Gäst data-typen Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 vi har jätte smutsig skolgår har nån annan det? ;) jag bor i finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 vi har jätte fint :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 September 2004 Rapport Dela Skrivet 17 September 2004 En bild på mig och mina kompisar när vi leker på skolgården Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davan Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 på min skola har vi det jätte fint [bra städare] :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 18 September 2004 Rapport Dela Skrivet 18 September 2004 Helt okej men stenig.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 det är fräckt och våra städare har nån slags blås-mojäng och det räcker inte,hur gör era städare, jag tror bilden är fejkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 xakt som Donatellos skolgård ser min ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 xakt som Donatellos skolgård ser min ut jaaa... sånt e skolgårds livet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Jag går på högstadiet nu så vi är aldrig ute på rasterna... Men de är väl rättså fräscha :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 (redigerat) undefined jag tror inte ännu visa en bild där man ser skolan Redigerat 20 September 2004 av data-typen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Hehe, han skojar ju! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Dom bilderna var grymma! Jag går på gymnasiet så på rasten så spanar vi på snygga killar! Skämt åsido. Vi är ju aldrig på skolan och gör nåt vi cyklar ofta iväg nån annanstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.