nebbig Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 jo man tröttnar på spelet när man mött (och klarat) bowser Det gör man inte alls... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Nähä här är det iga som kan hålla minen upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 jo men d flesta spel blir tråkiga när man klarat ut dm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 116 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 jo men d flesta spel blir tråkiga när man klarat ut dm Tekniskt sett så har du inte klarat spelet förrän allt är upptäckt och du har alla shine sprites. Men om du tycker att du klarat spelet när du bara klarat bowser så är det ju upp till dig B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Jag har nästan"teckniskt sätt" nästan klarat det..119shine bowser slagen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Men är allt upptäckt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 (redigerat) SMS är ett trevligt spel..men några dåliga saker:varför 8shine på varje bana istälet för 6 när det är tio fler banor på sm64..jag orkar inte säga fler nackdelar.. Alla blåa mynt tagna! Alla vanliga stjärnor:tagna Hemliga stjärnor:alla förutom en.. Redigerat 20 September 2004 av Urbans filt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 När man har gjort det som urbans filt sa, så har man utforskat och klarat allt. Checklista igen: * Hitta alla vanliga Shine sprites (uppdrag) * 100 mynts Shine sprite på alla banor. * Alla hemliga Shines i Delphino Plaza * Hitta totalt 240 st Blåa mynt och byta ut till shine sprites * Alla dolda Shines på uppdragsbanorna. * Det sista du ska göra för att klara hela spelet är att vinna över Bowser, och Bowser jr =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Tack på min cheklista glömde jag bort penga shinen..och annat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Hur kunde ni glömma de gula fåglarna!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Vilken skam.. De är de gula fåglarna som gör sunshine bra..HAHA.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg