Gäst data-typen Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 ok då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 men det finns väll många som inte kan stava rätt? (bleeh XP härmar Chihuahua lite) men sen om det är en sånn regel så kommer nog många få varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Som sagt skicka et pm om ni hittar fel. Skriv då vad felet är och på vilken sidan felet finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Som sagt skicka et pm om ni hittar fel. Skriv då vad felet är -------------------->där är fel och på vilken sidan felet finns. stavfel där! och kolla på min uppdaterade signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (data-typen @ 22/09-2004 15:14:44) Som sagt skicka et pm om ni hittar fel. Skriv då vad felet är -------------------->där är fel och på vilken sidan felet finns. stavfel där! och kolla på min uppdaterade signatur Då undrar jag varför du har stavfel i signaturen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 vadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Det står "vigtigt". Det är felstavat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 sry för dubbel ^_^ det är skilnad på råttkött och rått kött för med råttkött menar man att det är en råttas kött och med rått kött menar man att köttet är rått där ser ni! :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Du skrev ju själv SAMMANSATTA du kunde skrivit SAMMAN SATTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2004 jag tycker att ni ska skriva smansatta ord som t.ex forumämnen och inte forum ämnen det ser fult ut tycker jag. :angry: så kan admin ändra lite på sidorna ;) 1. dt e inte fult2. så vigtikt e dt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 haha helt fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.