Gäst Pcplayer Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 vad ska man göra när man har besegrat GENNEN (inte gennendorf).....? :huh:
Gäst 0018 Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 ganon heter han <_< .man kan börja om spelet så är det extra saker på selet typ.man förstår hyliandska kan ha osynliga kläder
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 September 2004 Rapport Skrivet 19 September 2004 har klarat spelet OCH ?DET HAR LA JAG MED :angry:
Viewtiful_Joe Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 (redigerat) jag med....men inget att bli så arg för Donatello :lol: Redigerat 20 September 2004 av Viewtiful_Joe
Gäst Pcplayer Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 ok. men kan du sluta va så petig med stavning nummer2
Selene Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 Jag har klarat spelet 2 gånger (men det bara för att sista bossen var så lätt så jag ville slå den igen och spelet e ju så bra också!) När man klarat ganon´s docka ska man klättra upp för repet som hänger ner (för att komma åt repet måste man gå upp på den lilla förhöjningen och hoppa mot repet) när man e uppe ska man använda äntringshaken för att ta sig upp till toppen på vägen finns en magicalpot som man måste bräna av trälocket med en eldpil när man e längst uppe ska man med hjälp av hokshotern ta sig upp till fönstret som finns där och när man kommer in möter man ganon (den riktige) :lol:
K.K. Slayer Skrivet 20 September 2004 Rapport Skrivet 20 September 2004 Jag har klarat spelet 2 gånger (men det bara för att sista bossen var så lätt så jag ville slå den igen och spelet e ju så bra också!) När man klarat ganon´s docka ska man klättra upp för repet som hänger ner (för att komma åt repet måste man gå upp på den lilla förhöjningen och hoppa mot repet) när man e uppe ska man använda äntringshaken för att ta sig upp till toppen på vägen finns en magicalpot som man måste bräna av trälocket med en eldpil när man e längst uppe ska man med hjälp av hokshotern ta sig upp till fönstret som finns där och när man kommer in möter man ganon (den riktige) :lol: rättning:han heter Ganondorf
Arwen Undomiel Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 Är det inte Ganon? Först slåss man mot Ganon och sen Ganondorf. Ganon är det stora grisliknande monstret och Ganondorf är mannen. I OoT är de samma person i två olika skepnader. Vet inte hur det är i de andra spelen.
Snake Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 Ursäkta mig, men det är inte Ganon i TWW. Det är Puppet Gannon (Marjonett-Ganon).
KazeN Skrivet 22 September 2004 Rapport Skrivet 22 September 2004 Just det, Snake har rätt. I Ocarina of time var det både Ganon och ganondorf. I The wind waker Så är det bara Ganondorf. Puppet ganon är inte den sista bossen utan en boss som styrs av ganondorf typ.
Rekommendera inlägg