Selene Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Jag behöver hjälp med följande saker: 1. vart finns Sonics, Shadows och Knuckels mystiska melodi? (vilka banor så mycket info som möjligt) 2. Några tips om hur man klarar Sonics rymdbana jag kommer till ett rum med en massa olika färgade "kuber" hur ska man göra för att klara det? Det var allt för mig väldigt glad om jag får hjälp!!!! :P :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrik446 Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Vad är det på?Är det på dator ellr på tv-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Det är till gc och det är inte sonic advenure som finns till:dc,gc och pc.Han/hon menar sonic advenure 2:battle!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Jäpp det gör jag! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Synd för jag har inte spelat det men jag har tittat på och i princip klarat heroes..PS:Jag vet att snake har klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 22 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 oki! Tack ändå! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 jag orkar inte läsa men vad menar du Krystal?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 då kanske jag kan få lite hjälp avdej krystal när man kör adventure och dark så kommer man till en bana där man ska hitta diamanter och så har man 5 minuter HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP vem som en kan så hjälp mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 23 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Zvamp_ Luigi: Jag vill hitta de mystiska melodierna te alla gubbarna och så vill jag ha hjälp med banan när man e Sonic och man är i rymden =) Zvampen: Den banan e klurig man måste vara snabb och leta både längst upp och längst ner, det bästa är att ta hjälp av datorerna för att få ledtrådar ett tips är att försöka göra banan flera gånger för att kristallerna flyttas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 vad är det för något ni pratar om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Urbans filt Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Sonic adveture2:battle. Det är det de snackar om. -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Vilken bana menar du? Sonic är i rymden på minst 2 banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg