Gäst Liquid Silk Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 min farmor dör snart kanske... hon har cancer det kanske går att bota med tabletter!! vi får hoppas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Farfar dog för nåt år sen, men annars har här varit ganska lugnt. Men det är inte alls roligt när någon dör, det kan jag hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 min farsa har dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 min farsa har dött. D e inte ql... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 de ä skit tråkigt att förlora en familje medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Ingen, och min mormor, morfar, farfar är alla bara 59 år, farmor dessutom är 63, ganska unga. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 min farfar dog ett år innan ja föddes.. undrar hur han såg ut?? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 plus att jah har nästan inga släktingar kvar. förra sommaren dog min morbror :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 MIn syster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (Herr.Kaio @ 21/09-2004 18:01:55) kära mormor... eller mommy...på finska..hon var finsk:( Min mormor va oxå finsk fast vi kallade henne Mummi... ;) Hon dog av cancer... :( ja jag vet inte riktigt hur det stavas... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 min morfar dog då jag var ca 5 och min farmor dog för ca 1 år sen och min farfar dog i maj i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 (redigerat) jo min pappas mormor och min pappas morfar..... Och många akvariefiskar, 1 en kanin, och 2 undulater... :( :( :( Har just nu en hund och en hamster.... P.S. Dom e inte så goda vänner.D.S. Redigerat 25 September 2004 av ozze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.