0013 Skrivet 25 September 2004 Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 Min morfar dog inann jag var född... han var sjuk eftersom han hade stridits i andra världskriget(sant) Min Farmor när jag var 1½ p.g.a. cancer Min Mormor när jag var 4... Vet itne varför Min Farfar i Januari-Februiare i år p.g.a. av en stroke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Ingen, och min mormor, morfar, farfar är alla bara 59 år, farmor dessutom är 63, ganska unga. :D Alla dina mor- och farföräldrar är yngre än min pappa. Sorgligt! Master lInk: Din syster? Hur gammal var hon/ du när hon gick bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Min kompis pappas ex dog i hjärnblödning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Har förlorat en gammelmormor för några år sen, kändes ändå.. Min morfar och min farfar dog innan jag var född men min mormor är väldigt dålig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Morfar och farfar är döda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Förlorade en gammal klasskamrat till mig för ett par veckor sen... 15 bast var han. Inte nog med att han vart sjuk från cancer en längre tid, när han är på väg att bli bättre dör han av en hjärnblödning istället. Vadå maximal otur! Känns botten... Gick i samma klass som honom i trean. Men det är svårt att fatta att han är borta... :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 det är så hjärnan fungerar. först blir man förbannad, sen nekar man att nåt har hänt, sen blir man deprimerad och till slut accepterar man det som hänt. har förlorat flera släktingar. tänker inte rada upp alla här man jag kan säga att en dog pga drogmissbruk. dessutom så alla ni som röker (ifall nån gör det) så kan ni tänka på min mormor (död) som fick gå runt med en syreapparat under sina 10 sista år i livet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.