Missslinda33 Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 The Sims 2? Jag köpte The Sims 2 i lördags. Har spelat en del. Och jag tycker det är jätte bra. Har nyss fåt tips om lite fusk, men har ännu inte provat ifall de funkar, en del säger om man skriver in fel, så kracshar speleet? :( Så jag tänkte höra med någon här om detta pengafusk stämmer. Så det bara är att skriva in det o pengarna kommer? motherload - ger 50 000 simdaler Sedan ville jag höra era synpunkter på spelet om det höll era förväntingar? Själv har jag inte spelat så mycket, så jag har mycket kvar o lära mig osv, men det jag tyckte var synd, är att man inte kan ha djur. Det var ett minus för mig faktiskt, det hade vart roligt o kunna ha djur som kunde fått bebisar, så man fick se de också växa upp. Men kanske de planerat en uppföljare? De tyckte jag de skulle tänkt på faktiskt, så allt kom i ett spel. Resten av spelet är suuuuper. Skit roligt, man skapar sitt "drömliv" så att säga. Mina simmar blev lite sjuka rätt ofta bara. Så jag ger det 4 stjärnor av 5 möjliga. Vad ger ni? Har ni något annat vettigt fusk så skriv gärna några :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Om du vill ha fusk så kolla fuska.se's fuskarkiv ;) jag är inte berädd att lägga ut 600 spänn på The Sims 2 även fast jag vill ha det.. jag ska köpa det när priset gått ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 jag är inte berädd att lägga ut 600 spänn på The Sims 2 även fast jag vill ha det.. jag ska köpa det när priset gått ner.. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (redigerat) Ja lägger nog ut 500för det !!! Titta på f_uska.nu :gitarr: Redigerat 21 September 2004 av Agaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Varför köpa d för 600 köp det för 350 spänn som jag gjorde på tradition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 The Sims spelen är hemskt dåliga nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkis Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 The Sims 2? Jag köpte The Sims 2 i lördags. Har spelat en del. Och jag tycker det är jätte bra. Har nyss fåt tips om lite fusk, men har ännu inte provat ifall de funkar, en del säger om man skriver in fel, så kracshar speleet? :( Så jag tänkte höra med någon här om detta pengafusk stämmer. Så det bara är att skriva in det o pengarna kommer? motherload - ger 50 000 simdaler Sedan ville jag höra era synpunkter på spelet om det höll era förväntingar? Själv har jag inte spelat så mycket, så jag har mycket kvar o lära mig osv, men det jag tyckte var synd, är att man inte kan ha djur. Det var ett minus för mig faktiskt, det hade vart roligt o kunna ha djur som kunde fått bebisar, så man fick se de också växa upp. Men kanske de planerat en uppföljare? De tyckte jag de skulle tänkt på faktiskt, så allt kom i ett spel. Resten av spelet är suuuuper. Skit roligt, man skapar sitt "drömliv" så att säga. Mina simmar blev lite sjuka rätt ofta bara. Så jag ger det 4 stjärnor av 5 möjliga. Vad ger ni? Har ni något annat vettigt fusk så skriv gärna några :gitarr: Ja man kan skriva det om man vill ha det fusket! men det är innte roligt att fuska tycker jag på det spelet men ibllad är det de man behöver det okså göra det iblland! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 The Sims spelen är hemskt dåliga nån som håller med? De är inga überspel men dåliga tycker jag inte de är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 (nebbig @ 21/09-2004 18:47:44) The Sims spelen är hemskt dåliga nån som håller med? De är inga überspel men dåliga tycker jag inte de är... Så kan man med uttrycka sig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 the sims 2 kostar 400 på game !! är det bara jag som tycker att det är ett av dom bästa spelen i spel historien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 nja..det finns bättre spel..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Jag tycker Sims 2 är kul. men det finns ju bättr spel!. mycket bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.