Hoppa till innehåll

The Sims 2


Missslinda33
 Dela

Rekommendera inlägg

The Sims 2?

 

Jag köpte The Sims 2 i lördags. Har spelat en del. Och jag tycker det är jätte bra. Har nyss fåt tips om lite fusk, men har ännu inte provat ifall de funkar, en del säger om man skriver in fel, så kracshar speleet? :( Så jag tänkte höra med någon här om detta pengafusk stämmer. Så det bara är att skriva in det o pengarna kommer?

 

motherload - ger 50 000 simdaler

 

Sedan ville jag höra era synpunkter på spelet om det höll era förväntingar?

Själv har jag inte spelat så mycket, så jag har mycket kvar o lära mig osv, men det jag tyckte var synd, är att man inte kan ha djur. Det var ett minus för mig faktiskt, det hade vart roligt o kunna ha djur som kunde fått bebisar, så man fick se de också växa upp. Men kanske de planerat en uppföljare? De tyckte jag de skulle tänkt på faktiskt, så allt kom i ett spel. Resten av spelet är suuuuper. Skit roligt, man skapar sitt "drömliv" så att säga. Mina simmar blev lite sjuka rätt ofta bara. Så jag ger det 4 stjärnor av 5 möjliga. Vad ger ni?

 

Har ni något annat vettigt fusk så skriv gärna några :gitarr:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

The Sims 2?

 

Jag köpte The Sims 2 i lördags. Har spelat en del. Och jag tycker det är jätte bra. Har nyss fåt tips om lite fusk, men har ännu inte provat ifall de funkar, en del säger om man skriver in fel, så kracshar speleet? :( Så jag tänkte höra med någon här om detta pengafusk stämmer. Så det bara är att skriva in det o pengarna kommer?

 

motherload - ger 50 000 simdaler

 

Sedan ville jag höra era synpunkter på spelet om det höll era förväntingar?

Själv har jag inte spelat så mycket, så jag har mycket kvar o lära mig osv, men det jag tyckte var synd, är att man inte kan ha djur. Det var ett minus för mig faktiskt, det hade vart roligt o kunna ha djur som kunde fått bebisar, så man fick se de också växa upp. Men kanske de planerat en uppföljare? De tyckte jag de skulle tänkt på faktiskt, så allt kom i ett spel. Resten av spelet är suuuuper. Skit roligt, man skapar sitt "drömliv" så att säga. Mina simmar blev lite sjuka rätt ofta bara. Så jag ger det 4 stjärnor av 5 möjliga. Vad ger ni?

 

Har ni något annat vettigt fusk så skriv gärna några :gitarr:

Ja man kan skriva det om man vill ha det fusket!

 

men det är innte roligt att fuska tycker jag på det spelet

men ibllad är det de man behöver det okså göra det iblland! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...