Gäst 0012 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 nej annimerad tror jag...ska bli grymm!!!! det är Anime ja .men asså har det kommit FF i film :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 (redigerat) Nej den var Sugig och HAR INTE ETT PISS ATT GJÖR MED SPELEN!!!.......................förutom namnet.......vem har sagt att filmen har nåt med spelen att göra? vad spelar det för roll? säg nåt ff som har med nåt annat ff att göra (utom ffx,ffx-2). nä just det, inget alls. filmen har en egen story precis som alla andra ff! jag är så trött på alla som säger "filmen har inget med spelen att göra". :angry: Redigerat 30 September 2004 av cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Och det sa du också..Så skyll inte på mig jag vill bara va som alla andra cloud........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag tycker du är dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Nej den var Sugig och HAR INTE ETT PISS ATT GJÖR MED SPELEN!!!.......................förutom namnet....... va bra att den inte hade nåt med spelen att göra! då fick vi ju se en helt ny story! kan vi lägga ner denna diskusion och återvända till ämnet? hoppas ff7:ac kommer när det är sagt att den ska, 1/12. bara 62 dagar kvar från idag. ska också komma 17/11 till usa, så om man vill ha den tidigare kan man ju importera den därifrån! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ja jag kan ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 hoppas den blir gjord som en manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 Det bler det har sett trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 på internet? visa den i såfall!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2004 nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 på internet? visa den i såfall!! Ok men man hör inget men ändo okej,www.ffuniverse.nu/Så dtår det om den högst upp du ser den direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 på internet? visa den i såfall!! det finns flera trailers som man kan ladda hem. här finns några http://www.ff7-2.com/media/trailers_videos.phpden bästa där är » E3 trailer (GREAT!! quality) 34,12 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.