dklennarth Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Jag vet att detta spel är ett barnspel, men jag kom över den o undrar om någon spelar den och om det finns fusk till det.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 kan du översätta engelska till svenska: här finns lite fusk: http://www.gamewinners.com/n64/Quest64.htm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Tack, men jag hade hoppas på att någon här hade spelet den o kunde säga vad de tyckte samt veta lite om spelet.. Hm, jag har dubbelt av detta spel, så jag kanske kan sälja den ena.. Den är USA-import?! mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 då måste man väl ha en sån dära adapter.. (en svart liten sak man sätter in spelet i..?) eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 :) den följde med när jag bjöd på spelet på Tradera, den auktionen var kanppast ingen som bjöd på.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jaha...dåså..det var uju ett litet plus för såna kostar runt 300:- om den inte är "fastklistrad" i spelet..(asså om den inte går att ta bort.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 14 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Hej, det var ingen kartong till de båda spelen o inte manual heller, så jag betalade kanske c.a 200:-, men det var ett tag sedan.. mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 då var det ett Minus...jag köper aldrg spel utan kartong... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Näpp, inte minus här inte.. Jag har spelet med org.kartong o manual + en till som är utan dessa saker.. Jag fick den på köpet så att säga, så den behåller jag allt.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 vadå...fick du 2 Quest 64 + en kartong till den?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Hej, nej.. Jag fick 2st spel varvid Quest64 var med och war gods allt utan kartong o manual, men jag har spelet Quest64 som jag hittat på Internet med kartong o manual och jag kanske förklarade knäppt, men den med kartong behåller jag.. Har du spelet?? Quest64, menar jag?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Quest 64 vad är det? Varför inte lägga in denna i "Köp & Sälj"? [Kan vara intresserad] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg