dklennarth Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Quest 64 är ett RPG, men det kan vara som Zelda lite.. Spelet är bara spelet utan manual o lådan.. Den är från USA, så du behöver adapter till den som jag hittade samtidigt som jag köpte den, men jag har inte kollat den hur den fungerar.. Ok, jag sätter ut den o War Gods på Köp/Sälj nu, så får jag se om får dem sålda.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag har inte Quest 64 men däremot har jag Wargods....vem brukar du va mest..jag gilllar mest Anubis och woodo... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Jag har spelet, men inte testat det ännu.. Jag håller på med Dynasty Warriors 4 i stället, men jag ska kolla spelet senare.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 finns det till N64?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 0014, du ger väl bort dina poäng? Du har ju så många inlägg och så lite poäng! Åter till ämnet, du dklennarth har du tänk något pris på spelet eller convertern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Ja, jag kan sälja det för 150:- eller är det för mycket?? Du får Wargods också, men adaptern behåller jag själv!! 0014, du ger väl bort dina poäng? Du har ju så många inlägg och så lite poäng! Åter till ämnet, du dklennarth har du tänk något pris på spelet eller convertern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Opps...Adapter Convertern är viktig..Är dom sällsynta sådana? Quest64 är det sällsynt?? Skick? Om du har MSN Messenger så adda [email protected] det är jag! Då kan vi snacka affär där istället! Vissa kan bli irreterade här på fuska! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 ni kan väl fortsätta i "köp och sälj/köpguiden" forumet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Hej, adaptern är svår att hitta, o spelet också.. Men den jag har är ju utan kartong o manual, men vi kan ta det på köp/sälj o fortsätta samtalet där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 December 2003 Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 kOLLA PÅ TRADERA...DE SÄLJER SÄKERT ADAPTERS... MEN ÅTRERIGEN...TA DET I KÖP OCH SÄLJ-FORUMET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 19 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2003 Hej, jag har spelet Quest64 till salu på köp/sälj, så jag har sagt att vi ska fortsätta där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg