Light Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Mjo det har du förmodligen rätt i :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 Antingen gillar man det inte. Eller så gillar man det. Exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 lite onödigt inlägg mellan mjölk. Jag tycker ialla fall att man inte ska vara så orolig att det blir en flopp för det tror jag inte att det blir. Fast jag har hört mkt negativa saker om Fable så ser jag ändå fram till det. Jag tror personligen att det kommer bli ett spel att njuta av ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 En fråga: När man har dödat Jack of blades, kan man fortsätta spelet om man har ungar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 jag har inte spelet men jag har läst att man kan fortsätta att spela efter man har klarat spelet men det kommer inga nya uppdrag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 28 September 2004 Rapport Dela Skrivet 28 September 2004 lite onödigt inlägg mellan mjölk. Jag tycker ialla fall att man inte ska vara så orolig att det blir en flopp för det tror jag inte att det blir. Fast jag har hört mkt negativa saker om Fable så ser jag ändå fram till det. Jag tror personligen att det kommer bli ett spel att njuta av ett tag Jaja, jag faller rätt så lätt för spel såå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 aa och nu är det bara en vecka och en dag kvar tills det kommer. ååå jag längtar och det som är så bra är at jag slutar 10 över 2 på fredagar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 aa och nu är det bara en vecka och en dag kvar tills det kommer. ååå jag längtar och det som är så bra är at jag slutar 10 över 2 på fredagar :D Okej bra det, haha själv sklutar jag 11:30, och butiken öppnar klockan 11:00 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 ok jaa själv har man ju beställt det :D . Måste säga till pappa att hämta det på posten om han är hemma när det kommer :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Okej gött det.. Undra vad som kommer bli bäst på spelet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Jag tror att detkomme bli möjligheten att skapa sin egen karaktär och fighting systemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 "fighting systemet" Det visste jag faktiskt inte, men va bra iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg