Boffaroffe Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 (redigerat) (Herr.Kaio @ 22/09-2004 18:12:16) (No Fear @ 22/09-2004 17:52:58) (Herr.Kaio @ 21/09-2004 20:30:28) Är det någon som har hört talas om Rammstein?? Dem äger iallafall dem andra som ni har rabblat upp ;) Jupp!! dom e tyska hårdrocks band! Riktiga s*tanister!:evil: Dom bästa e ju: Europe Guns N' Roses AC/DC Aerosmith Five for fighting Danzig Hoobastank The Misfits Blink 182 Sum 41 Iron maiden Liten mini Hårdrockare :evil: WHAT!!! Rammstein är INGA s*tanister, tillochmed Iron Maiden är mer s*tanister än Rammstein, ta reda på fakta innna du dömmer någon :angry: ja menade att dom sjunger så... <_< nehe, dem sjunger ju helt vanlig tyska, med äkta bra texter och tittlar som, Tex. Mutter (mamma) Sonne (sol) Du hast (du har) Mein herz brennt (mitt hjärta brinner), Det tycker inta jag låter s*tanistiskt, och texterna är inte mycket värre.Så vad är det som får dig att tro att Rammstein är s*tanister :huh: Redigerat 22 September 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Foo fighters är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 23 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Om det där med Rammstein så håller jag med Herr Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Nightwish och Ironmaiden äger det tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (data-typen @ 23/09-2004 15:42:30) Nightwish och Ironmaiden äger det tycker jag med var inte dina fovoriter, The Rasmus :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 GUNS N' ROSES VELVET REVOLVER RED HOT CHILI PEPPERS THE DARKNESS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 (redigerat) DANZIG Motörhead the misfits iron maiden in flames the hives velvet revolver marilyn manson och lite mer ;) Redigerat 26 September 2004 av toxic avenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 marlyn manson Edguy Paradise lost Nightwish m.m orkar inte skriva flera! Men bäst av alla e: CRADLE OF FILTH :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crashed Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 linkin park evanescence pain clawfinger nightwish dragonforce drowning pool korn rammstein Alla dessa band äger sönder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (redigerat) marlyn manson bob hund courtney love nirvana slayer metallica charta 77 slipknot murderdolls doktor kosmos ozzy black sabbath SOAD britney spears :huh: m.m Redigerat 27 September 2004 av lubb_lisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Fuska är ju fullproppat med hårdrockare/metalfans! Men inte gör det mig nåt. Jag gillar Sonata Arctica (power metal), Within Temptation (goth metal) och Leaves Eyes (goth metal). Såg SA och WT på Gates of Metal i somras. Nån mer som var där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (redigerat) Fuska är ju fullproppat med hårdrockare/metalfans! Men inte gör det mig nåt. Jag gillar Sonata Arctica (power metal), Within Temptation (goth metal) och Leaves Eyes (goth metal). Såg SA och WT på Gates of Metal i somras. Nån mer som var där? Nope, var var det någonstans?.Kanske går nästa gång. Redigerat 28 September 2004 av Slither Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.