tomte_nisse Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Skrivet 26 September 2004 (redigerat) de klurade jag ut men vart ska man sedan i det rummet? Och en annan fråga hur vänder man upponer på hela templet? Redigerat 26 September 2004 av tomte_nisse
Magdis Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 När du har fått Light arrow ska du gå ut ur Stone tower temple och skjuta en ligth arrow på den röda stenen som är under ingången till templet. Då vänds allt upp och ner. Förstår inte riktigt i vilket rum du är....men du har säkert redan klarat det nu medans jag skriver det här.
tomte_nisse Skrivet 26 September 2004 Författare Rapport Skrivet 26 September 2004 Nä det har jag inte men typ i rummet till höger precis när man kommit in e jag! :lol:
Magdis Skrivet 26 September 2004 Rapport Skrivet 26 September 2004 Jag måste nog kolla på mitt eget spel för att minnas vilket rum det var. Få se om du har klarat det innan jag skriver här igen.
cohac Skrivet 27 September 2004 Rapport Skrivet 27 September 2004 NU HAR JAG ELEG...eleg...elegggg...BAH! songen :lol: men kan man bli olika saker med ...eleg...elegggg...BAH! songen :lol: eller? hahahahaha ett gott skratt förlänger livet hahahahaha
tomte_nisse Skrivet 28 September 2004 Författare Rapport Skrivet 28 September 2004 (redigerat) Nu har jag boss key och giants mask hur kommer jag in till bossen? (kan man bara använda giants mask i Stone tower temple boss rummet eller alla bossar?) jag ändrar inlägget o sejjer: nu e jag vid maskarna men jag kan inte ta på mej masken! drar den magi poäng? Redigerat 28 September 2004 av tomte_nisse
Magdis Skrivet 28 September 2004 Rapport Skrivet 28 September 2004 Jojjomensan att den drar magi! Bekvämaste sättet är att dricka en flaska Chateau Romani innan så behöver man inte bekymra sig om magin. Det hade inte jag gjort så jag fick klara bossen som vanliga lilla Link. Det tog nog liiiite läångre tid men det funkade det med. Och ja, man kan bara ha Giants Mask just i bossrummet i Stone tower temple. supertrist och onödigt med en sån mask. Jag vill ha den på mig överallt, moahahah.
Elias Skrivet 28 September 2004 Rapport Skrivet 28 September 2004 jaa men ett lätt sätt att klara bossen e att du går till rancen med en power keg spräng stenen och prata me romani sen väntar du till naten och skyddar rancen från "THEM" sen nästa dag väntar du till naten men prata först me romanis syrra sen vänta till kvällen och skydda vagnen från banditerna och när du e framme får du romanis mask kan du ha 500 rupes om inte ge massa pengar till banken men om du har de så ska du gå till baren på kvällen och köpa cetaue milk eller va det nu heter använd den på bossen så får du se
tomte_nisse Skrivet 29 September 2004 Författare Rapport Skrivet 29 September 2004 Nu har jag klarat templet,o jag håller med dig trist mask man bara kan använda i just stone tower bossen! Men ja prövade majoras mask igår... ja dog på dess andra skepnad hur många har den? Och sedan hur får man den där mansken heter typ:Fierce deity mask O vad gör den,kan man ha den överallt?
Arwen Undomiel Skrivet 29 September 2004 Rapport Skrivet 29 September 2004 Nu har jag klarat templet,o jag håller med dig trist mask man bara kan använda i just stone tower bossen! Men ja prövade majoras mask igår... ja dog på dess andra skepnad hur många har den? Och sedan hur får man den där mansken heter typ:Fierce deity mask O vad gör den,kan man ha den överallt? Majora's Mask har tre skepnader. Jag tyckte andra var lättast och tredje var svårast. För att få Fierce Deity Mask ska du prata med barnen som går runt träden på månen (inte den med Majora's Mask på sig). Du måste ha alla masker utom FDM och du ska ge olika antal masker till varje barn. Sen får du köra små mini-dungeons. Om du klarar alla får du FDM. Den gör så att du förvandlas till en stor och mäktig krigare och klarar bossen lätt.
Kuzune Skrivet 1 Oktober 2004 Rapport Skrivet 1 Oktober 2004 man kan bara använda fierce deity mask mot bossar. Om man inte gör nån glitch.
Rekommendera inlägg