BIZZI Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 vilket är det bästa live spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 av dom jag har spelatm, moto gp(stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 hmm för mig rally sport chalange 2 vet ej hur stavas :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UtaO Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Har inte kört nåt på LIVE men skulle gissa att Splinter Cell PT skulle vara rätt skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Rainbow six 3: Black arrow är det bästa spelet jag har och kört på live. Men jag har hört att Starwars: Battlefront ska vara roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 skrev Ne0: Rainbow six 3: Black arrow är det bästa spelet jag har och kört på live. Men jag har hört att Starwars: Battlefront ska vara roligt Coolt´att man kan köra 16 och kriga på battlefront.coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Halo 2 lär ju äga alla live-spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 22 September 2004 Rapport Dela Skrivet 22 September 2004 Pippo: aaa jag skulle vilja testa det för jag har inte råd att köpa det tyvär(sparar till halo 2 :D ) Kassler: aaa lungt det som jag är mest orolig för är lagg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 Bungie ska ha arbetat ganska hårt för att eliminera allt lag över live, tror de har lyckats ganska bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 aa hoppas det fördet är riktigt irreterande med lagg. Tycker att Black arrow har klarat av lagg problemet väldigt bra men det förekommer dock men ett helt lagg fritt online spel är väll omöjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 ja men när det e bungie som leder serverna så tror inte jag det e lika stor risk :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 De ända man kan göra är att vänta o se :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg