Hoppa till innehåll

Rasister

Gäst 0012

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej jag undrar om ni har rasister i er skola vi har det jag hatar det verkligen.dem säger till nåra Stick j*vla invandrare till ditt eget hem land.hon sa jag är rasist jag ska rensa hela sverige så det inte finns nån invandrare kvar jag blev rasande och sa j*vla Rasist.nån som hatar Rasister och har såna i sin skola ?

Skrivet

hon går och säger till mig j*vla invandrare.jag säger vadå du behöver inte lägga dig i vart alla andra kommer ifrån.och en han är från indien hon kallar honom j*vla choklad.

Gäst Liquid Silk
Skrivet (redigerat)

hon går och säger till mig j*vla invandrare.jag säger vadå du behöver inte lägga dig i vart alla andra kommer ifrån.och en han är från indien hon kallar honom j*vla choklad.

j*vla karring! :angry:

hoppas hon får en plågsam död! :angry:

Redigerat av Herr.Kaio
Skrivet

alla rassar o nassar e totalt körda..

MEN, jag måste erkänna att svergie är LITE för snällt som tar in alla utlänningar. jag fattar om man kommer från ett krigsdrabbat land men annars så blir svergie bara "överbefolkat"..

Kalla mej inte rasse för jag e ABSOLUT inte det..

Skrivet

MEN, jag måste erkänna att svergie är LITE för snällt som tar in alla utlänningar. jag fattar om man kommer från ett krigsdrabbat land men annars så blir svergie bara "överbefolkat"..

bara för att det är sverige så får det komma utläningar.
Skrivet

det var ju du som kallade mig s*tanist!!! :angry:

jag hatar s*tanister, nassar och rassar!!! men har jävligt många på min skola..(norrlycke) :unsure:

Gäst Liquid Silk
Skrivet

d e synd me såna på sinn skola. Nassar går ut på natten och vandaliserar. Inte kul...

Skrivet

d e synd me såna på sinn skola. Nassar går ut på natten och vandaliserar. Inte kul...

Du menar Rassar.men min brosa brukar gå ut i kvällen det är inget fel på de :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...