Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 Nine Inch Nails & Gary Numan - Cars Riffet är så jävla kickass att jag dör Citera
MentalogisT Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 Adam sky - We are all prostitutes Citera
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 (redigerat) Pain of Salvation - Spitfall There's nothing like a broken childhood There's nothing like a broken home There's nothing like a tale from your hood There's nothing like a record of restriction orders Outspoken borderline disorders, a violent long way to the top The longer that you fought yourself up, the longer the spitfall Förstår mig inte på rappandet egentligen, men det är en jävla bra låt. Redigerat 1 Augusti 2012 av Draghon Citera
knark Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 Rage Against The Machine - Renegades Of Funk Citera
Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 Iggy Pop - Dum Dum Boys Om bara 9 dagar ska jag se honom live... Min livskvalitet klättrade just några steg högre än alla er andras. B) Citera
Suicidans Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 Radiohead - Where Bluebirds Fly Citera
Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 The Stooges - Search and Destroy Världens bästa låt någonsin och för all framtid. Citera
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Skrivet 1 Augusti 2012 Pain of Salvation - Enter Rain In two seconds I will hit the ground... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.