360Xbox Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Daniel Powter - Bad Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Bruce Springsteen - Thunder road Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 (redigerat) Själv tycker jag det här är den bästa, sirenen och de kraschande trummorna som kickar igång vid 3:10 är orgasmiskt. :DJa, den var ju i princip lika bra. Dom lyckas alltid bra med Idioteque live känns det som, eller, vissa undantag finns väl... Fast publiken verkade inte bry sig. ont: Kent - Gravitation Du fastnar perfekti min polaroidDu blinkar förskräcktnär jag ställer mig bredvidDu ryggar tillbaksnär min hand just ska röravid din... Redigerat 25 Augusti 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Slipknot - Snuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Kent - Din Skugga Jag väntar utanför för att få se dig Jag behöver din kyla nu behöver din svala hud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Eldkvarn - Peggie med Trumman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Radiohead - A Reminder Av någon anledning så glömmer jag bort att det är Radiohead och tror att det är Kent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Jason Mraz - I'm Yours Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Dropkick Murphys - Cruel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Looptroop - Fort Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Black Sabbath - Iron man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 25 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2012 Smashing Pumpkins - Girl Named Sandoz Jag tror Pumpkins är det nya bandet att maniskt lyssna och snöa in på för min del. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.