Signify Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 Ancestors - On the Wind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 Frank Zappa - Uncle Remus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 Johnny Flynn – Amazon Love Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 The Smiths - You've Got Everything Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 Godspeed You! Black Emperor - We Drift Like Worried Fire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 Sarah Blasko - I Awake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 2 November 2012 Rapport Dela Skrivet 2 November 2012 Thom Yorke – Skip Divided (Modeselektor Remix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 2 November 2012 Rapport Dela Skrivet 2 November 2012 Faith No More - Caffeine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 November 2012 Rapport Dela Skrivet 2 November 2012 Är det någon här som ens läser igenom vad andra har skrivit? Hursomhelst hittade jag precis den braiga låten Sesto Sento - Joy Of Life som jag lyssnar på. Hörde talas om Sesto Sento för ett tag sen och lyssnat på några låtar men först igår bestämde jag mig för att utforska mer och hittade den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 November 2012 Rapport Dela Skrivet 2 November 2012 Jodå, jag läser. Förut brukade jag komma med glada kommentarer när någon lyssnade på band jag gillar, men iochmed Musikgruppen och allt vad den inneburit så gillar jag ju typ allt som Whore, Suicidans och i viss mån även Signify postar, så att kommentera allt skulle bli överdrivet. Sesto Sento var inte riktigt min grej, heller. David Bowie – Everyone Says 'Hi' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 3 November 2012 Rapport Dela Skrivet 3 November 2012 Gary Moore & Phil Lynott - Out in the Fields Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 November 2012 Rapport Dela Skrivet 3 November 2012 Émilie Simon - Le Vieil Amant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.